dag två

mina husdjur

Mina husdjur består av två katter. Måns & Tyra.
Måns är den äldsta och han fick jag när jag gick i tvåan, trean kanske (?) att ha som min egen.
Men nu är han mer som hela familjens.
Och nu i maj/april förra året hade jag vart hem till Jennifer och spanat in hennes kattungar som dom hade fått någon vecka tidigare. Och jag fastnade för en direkt, och de var ju Tyra det.
Så den 6 maj eller något var jag och hämtade hem min ögonsten.
Sen dess har jag vart lika fäst vid henne som när jag såg hon för första gången.
Jag fick ju henne precis när mitt förhållande med oscar hade tagit slut och allt var jobbigt.
Så hon var som en tröst för mig hela den jobbiga tiden. Tror det är därför hon är lite speciell för mig också.


Måns till vänster och Tyra till höger.


Har även haft två djur till. Men som inte bor hos oss längre.


Kommentarer
emelie säger:

visst var det den där kaninen du hade när vi var små? :) den som gnagde sönder den dära sittsäcken :p

2011-01-18 | 13:47:15
Bloggadress: http://eeamh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback