dag åtta

tio saker ni kanske inte visste om mig

1. föddes vid nio på morgonen den 31 oktober 1995 på sundsvalls sjukhus.
2. jag har flyttat tre gånger i mitt liv, har bott i två hus och två lägenheter.
3. mina föräldrar skildes när jag låg i magen, så jag har aldrig bott med min pappa.
4. jag är laktosintollerant.
5. jag har dåligt självförtroende och har väldigt svårt för att tro på mig själv.
6. jag är nog alldeles för snabb på att släppa in nya människor i mitt liv.
7. jag har inga syskon.
8. jag har bestämt mig för att försöka ta en promenad varje dag.
9. jag visste inte vad kärlek var innan jag träffade toni.
10. jag skulle vilja börja rida igen. men har ingen lust att ta allt från början igen eftersom jag förmodligen tappat ganska mycket.
vart ju ingen dag åtta igår, så jag tar den idag och kör nian imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback