steka fläschk

Gick på träningshuset efter skolan och stekte lite fläsk. Nu börjar det ta sig iallafall! Speciellt på magen.
Sen gick jag på mammas jobb och tiggde skjuts hem. När jag kom hem hoppade jag direkt i duschen och sen la jag mig i sängen med en kopp te och so-plugg. Ikväll blire bara tvmys/dator/prata i telefon med finaste. Imorgon får vi hoppas att han är frisk, har ju inte fått pussat på han sen i måndags då han har varit sjuk. Men nu ska jag springa och se på Mästerkockarna med mams!
På tal om mams så är hon världens bästa, hon beställde tid till mig på attityd samma dag som avslutningsbalen för klippning/färgning & uppsättning. Ute i god tid var nog bara förnamnet med tanke på att det är typ tre månader kvar. Men lika brare, fick den bästa tiden så!


jag älskar dig mami!

Kommentarer
Aangeliqa säger:

Det var så lite så. :)

Nejje klart du inte är någon härmapa heller. :D

2011-02-03 | 10:19:56
Bloggadress: http://aangeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback