slappdag

Vaknade vid elva, halv tolv idag så det enda jag har orkat gjort hittills är duschat och ätit frukost. Toni och jag sitter vid en varsin dator, han i datarummet och jag i sängen med hans dator. Sjukt romantiska vi är. Men jag ska ropa hit han nu så han kan kolla på Dear John och I rymden finns inga känslor med mig. Sen skulle jag vilja ta en promenad också, men jag är ganska lat så vi får se hur det blir med den saken. På fredag ska jag till Sollet också! Jag skulle ta tåget till Sundsvall där Lena skulle hämta upp mig. Hade jag tur sa pappa så skulle jag få en slant av honom så vi kunde svänga in på Birsta och shoppa lite på hemvägen ;) hehe. Gillgilla.

Jag och mamma har hittat en bra hundras också! Har även hittat en kennel som ska ha valpar runt den sjunde april (alltså är dom leveransklara då jag har fått sommarlov) som jag tänkte mejla till. Visar sen då jag vet hur det blir! Eller så kanske jag inte kan hålla mig och visar snart ändå.

Har ingen lust att gräva runt efter några fina bilder så jag tar och slänger in en låt åt er istället.

 

Melissa Horn – Vår Sista Dans - En gammal goding ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback