när jag går därifrån, utan ett ord - så vet vi båda två

Idag luktade jag cocos! Har nästan glömt bort att jag hade den där krämen.

R.I.P mina svarta jeans förresten. Knappen flög av idag när jag gick hem ifrån skolan :(
Men förhoppningsvis kommer jag hem med ett par nya på söndag, har hört att det kommit mycket affärer till sollefteå nu.

Tar förövrigt kvartiettåget till fränsta imorgon eftersom pappa ändå skulle dit och ge Jocke pengar. Sen åker väl vi in och äter nånting i Sundsvall innan vi åker hem. Det jag ska göra där är väl att shoppa, vara med och bestämma vart vi ska åka och antagligen umgås med Evelina. Drar nog med mig henne på stan på lördag, tråkigt att handla själv ju.
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Melissa Horn och göra mig en kopp te medans jag väntar på att tvätten ska bli klar!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback