jag vet att ni vill kolla

delar med mig av en ytterst spännande lista. spännande som jag är. heheheh... ehe.


DIG SJÄLV
1.Namn : Petra.
2.Ålder : 15
3.Född : 31 Oktober 1995
4.Bor : Hemma för det mesta
5.Familj : el mamo, mats ett och ett halvt djur

UTSEENDE
1.Ögon färg : bruna längst in, grön där ute. (enligt toni)
2.Hårfärg : Rött/brunt
3.Fräknar : Nej, usch
4.Klädstil : olika, beror väl på hur mycket jag orkar anstränga mig
5.Piercning / Tatuering : naveln. Och sen öronen då såklart
6.Längd : ehm..? jag vet inte.
7.Vikt : lite för mycket.
8.Skostorlek : 38 - 39
9.Smink : concealer, puder, mascara, till vardags iallafall
10.Kännetecken : Hah vet inte? min big nose?

FRÅGOR OM DIG
1.Hur är du som person ? : Det är väl lite svårt förklara ur min synvinkel, kanske.
2.Har du lätt för att lita på folk ? : oftast. fast vissa har jag lärt mig att jag inte kan lita på.
3.Har du lärt känna någon / några under de senaste månaderna ? : ajemään
4.Äter du dig mätt varje dag ? : ja. ALLA VI SOM ÄLSKAR MAT KLAPPAR NU!
5.Svär du ofta ? : haha, det har jag inte tänkt på?
6.Vilken är din favoritfilm ? : Jag vet faktiskt inte.
7.Vad sover du i ? : I min säng. Hehe. Nej men trosor.
8.Är du nöjd med ditt utseende ? : Icke
9.Vad är det sämsta med ditt utseende ? : -
10.Vad är det bästa med ditt utseende ? : -

KÄRLEK

1.Är du singel ? : Nej!
2.Tycker du om någon just nu ? Det gör jag, jättemycket.
3. Är du kär just nu ? : Ja!
4.Har du pojkvän / Flickvän ? : ne, är kär i smyg :$ 
5.Är du bisexuell / hetrosexuell / Homosexuell ? : vääldigt heterosexuell.
6.Är du oskuld ? : Nej
7.När kysste du någon senast ? : Idag
8.Är någon intresserad av dig just nu ? : Ja, det hoppas jag? :)
9.När sa någon till dig senast “ Jag älskar dig “ ? : För en stund sedan
10.Saknar du din EX-pojkvän / EX-flickvän ? : haha! nej.
11.Är du intresserad av någon just nu ? : jaaa!
12.Saknar du någon just nu ? : Att jag gör.
13.Skulle du kunna bli tillsammans med den du var senast hade ett förhållande med igen ? : hah, absolut inte.
14.Gillar din senaste någon annan nu ? : Jag vet inte?
15.Hur länge var du & din senaste tillsammans ? : Några månader.
16. Har ngn av de motsatta könet sätt dig naken ? : Ja.

“KILLFRÅGOR"
1.Runkar du regelbundet ? Väldigt regelbundet.
2.Hur långt har du gått med en tjej ? : Såhääääääääär långt.
3.Vad tycker du om porr ? :  Vissa gillart väl, själv tillhör jag väl dom som överlever utan.
4.Tkr du om att göra din tjej avundsjuk ? : Tycker*
5.Blir du lätt avundsjuk ? : Ja. Eller det beror på vad det handlar om.
6.Vad är viktigast hos en tjej ?  -
7.Vad tänder du på ? : Din roompa
8.Är du dig själv när du är med tjejer ? : Ja.

“TJEJFRÅGOR"
1.Vad är viktigast hos en kille ? : Att han är snäll, omtänksam osv. Men humor och sånt är också viktigt, absolut.
2.Vad tänder du på ? : heheee
3.När hade du senast din mens ? Sist jag åt mina sockerpiller + lite längre för att det dampade. Typ två veckor sen.
4. Trivs du utan smink ? : Jadå
5.Känner du dig tvingad att använda smink ? : Nej.
6.Trivs du att umgås med killar, vågar du vara dig själv ? : Jaa
7.Har du bra självförtroende ? : Nej

ÖVRIGA FRÅGOR.
1.Vad gör du på fritiden ? Hittar nemo.
2.Vad är klockan ? : 17:28
3.Har du mycket öron vax ? : Det svämmar oftast över, så.. mycket antar jag? :(
4.Brukar du vara ute på nätterna ? : Nej, förut
5.Röker du ? : Nej.
6.Är du klumpig ? : Extremt
7.Har du badat i år utomhus ? : Inte det här året än så länge
8.Har du och dina vänner gjort ngt olagligt detta året ? : Ja!
9.Äter du dig mätt varje dag ? : Men ja?
10.Har du någon gång krossat ett fönster ? : Yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback