jag har försökt att ge dig hela skulden, fast jag innerst inne vet att den är min

Fan. Inte rätt tillfälle att bli sjuk nu med nationella prov på både tisadag och torsdag. Har asont i halsen, anfodd för minsta lilla och känner mig matt i kroppen. Tror det är första (& antagligen den sista) gången jag bönar om att inte bli sjuk när det är vanliga skoldagar. Men i värsta fall får jag väl försöka åka dit och göra proven och åka hem efteråt då. Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan med mamma och mats och kolla på Wallander. Sen blir det sängen och prata med älskling och försöka somna i någorlunda tid så att jag är utvilad iallafall.


Hur gott skulle inte det här vara nu då?!

Kommentarer
emelie säger:

ååååååååh, dreggel!

2011-02-07 | 11:47:48
Bloggadress: http://eeamh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback