ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

Har precis kommit hem efter att har varit med mamma och fikat på det nya cafét Wiba. Det får fem av fem toasters!

Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn (som vanligt) och har bestämt mig för att jag vill lära mig några av hennes låtar på gitarr! Ska strax fixa mig lite tills mamma kommer och hämtar mig vid halv sex för då ska vi åka upp till mormor och äta med morbror, Sara, mormor, morfar! Efter maten blir det nog corner en sväng med Swedbäck, sen kommer förhoppningsvis även en Åslund och en Ida! Har en känsla av att det kommer bli en cosycosy kväll!


Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Kommentarer
Josäfiin säger:

de ska bli en myskväll! :)

2011-02-25 | 16:47:55
Bloggadress: http://blondkinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback