du är bra för mig, ändå förstör jag allt

Sitter på Industritjänst och väntar på att Mats ska komma tillbaka med bilen så att mamma kan skjutsa hem mig nån gång. För då ska jag minsann göra te och äta mina mackor som jag gjorde idag på hemkunskapen med russin i ♥ längtar!  Har kommit på att jag fan ska börja köra med tripplat hår varenda dag nu, jag ser ju ut som en slickad katt när jag är platthårig. Håll med mig. Visst, blir säkert ett jävla helvete med att hinna både platta OCH trippla det varje dag. Okej inte riktigt varje dag då kanske men ja, känns som det är värt det. Nästan iallafall.

Nu kom jag på att jag tar och trippar upp på Gamla Vägen istället och tar en fika hos mormor och morfar! Älskar att vara där, så himla mysigt.



ge mig tjugonde april, ååååhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback