back in sollet

Vi kom fram till Sollefteå vid fyra, halv fem tiden. Då vi kom hem käkade vi lite tacos och Lena visade mig vilket ställe hon hade bokat på. Juste, har inte berättat för er att vi ska åka till Gran Canaria i april, den tjugonde. Ska bli jätteskönt och jag längtar som en galning. Måste sola lite solarium innan resan så att jag inte springer runt på stranden som ett lik ;) och så ska en lila bikini inhandlas! Skulle bli jätteglad om någon av er gav något tips på något ställe som har lila bikinisar! Nu ska jag fortsätta äta sollefteåmackor och dricka mjölk!
Ha en fin kväll snyggingar!



såhär ser det ut från hotellrummen, inte allt för illa tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback