please don't leave me

är helt slutkörd hela jag efter julmarknad och sen hard workwork när jag kom hem.

sitter iallafall och är helt exalterad över hundmässan i älvsjö i helgen!!!! undrar vem som kommer shoppa ihjäl sig där, klart jycken ska ha julklappar!!
hoppas att jag hinner allt jag vill bara, har ungefär 50 olika raser jag vill kolla på.
sen att jag kommer få vara där både på lördag och söndag medans klassen kommer få vara där någon timme på söndan gör ju inte saken värre! ;);)
bokar biljett till arlanda på fredag eftermiddag och sover hos far över helgen. har fått han att vilja gå med mig på lördag! weeeiåå!

OCH LYCKAN SOM UPPSTÅR NÄR MAN UPPTÄCKER ATT MAN HAR DUBBELT SÅ MYCKET PENGAR PÅ KONTOT ÄN MAN TRODDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback