kåmpizar

kom och tänka på en ful sak igårkväll. när vi började här kände ju typ ingen varandra. och så skulle jag gå och äta med vilma och linnéa (kommer inte ihåg hur det kom sig) och dom gick och surrade om massa  konstiga saker (tyckte jag) hela vägen till arenan. så jag gick mest tyst hela vägen. och så nu, nu garvar vi åt samma kontiga saker alla tre, nästan så vi pissar ner oss ibland tror jag.

och så en annan gång, det var första veckan vi gick här. så skulle vi åka till brukshundklubben och kolla, och så skulle vi äta lunch där, då kom dom och satt sig med mig och några andra. linnéa körde sitt hetssnack med vilma och jag började tycka dom verkade rolig och försökte sticka in med en kommentar då & då, men hann knappt öppna käften så hade dom ätit klart och var borta! som små flugor typ. mina vener ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback