jag lever mitt liv nu

Hallå!!
Mitt lov har hittills varit ytterst spännande. Har även blandannat hunnit med att dra en repa till staden med några sköna lirare!
Kom hem väldigt nöjd för en gångsskull. Nu peppar vi bara nyår. Imorgon tar jag väskan och beger mig till matfors, närmare bestämt lucksta. Till vilma, som jag har saknat min lilla rövmaja! Men först en repa på birsta då jag kommer fram, har lite smågojjs kvar att handla innan jag är rädy.
Har också hört talas om att vilma fick en kamera i julklapp så lite bilder ska ni nog få se innan jag bommar igen här för allmänheten!


För jag försvinner ibland
Och alla frågar vad jag tänker på
Men jag kan inte berätta
För man får inte tänka så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback