hemma igen

abooooh
kom precis hem ifrån stockholm och en hel helg med fokus på endast hundar. kunde de blivit bättre?
på lördagen med mamma och på söndagen med vener. sen att jag och mina peeps har en förmåga att skälla sönder varandra mellan varven gör bara att det hela blir mer spännande!

kom iallafall hem med ett rött hurttatäcke (julklapp ifrån bästa mamma ♥ dock fel stl så det ska bytas), röd tygbur med en tillhörande väska som man kan knöla neran i, tandborste och tandkräm till ester (speciellt för hundar förstås) och en liten julscarf med texten "my first christmas" på som ester ska ha på julafton. vadå fjanterier hehe..?

ne men nu är jag helt slut efter tvådagars mässa-spring och en 5timmars resa och skratt så vi nästan kissat ner oss + ett antal onda blickar från dom andra människorna i tågvagnen!

nattinatti!

Kommentarer
annie säger:

sv: menååå, jag som sprungit runt på coop och letat sånt, haha, nån som sa att det skulle finnas där men de gjorde det inte! får prova de när mina nya blir fula! :d

2011-12-12 | 10:27:37
Bloggadress: http://anystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback