det kanske låter kult?

hittade den här listan på en hundblogg jag läser. nu är det väl säkert ingen av mina läsare som är så superintresserad av hundar eftersom jag inte skriver så mycket om ester än (eller inte mycket överhuvudtaget), men det skiter jag fullständigt i. jag gör den för att jag tycker det är kul.
(fick även georgia i teckensnitt på köpet men de gick inte att ändra så skitsamma)

Dag 1 – Presentera min hund
Dag 2 – Berätta om din hunds ras
Dag 3 – Din första hund
Dag 4 – Andra husdjur i ditt liv

Dag 5 – Renras eller blandras?
Dag 6 – Hundsport
Dag 7 – Har du och din hund tävlat?
Dag 8 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 9 – Ett roligt ögonblick med din hund

Dag 10 – Hur valde du kennel?
Dag 11 – En ras du skulle vilja ha
Dag 12 – En ras du inte vill ha
Dag 13 – Det här älskar min hund
Dag 14 – Det här tycker inte min hund om

Dag 15 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 16 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 17 – Tik eller hane?
Dag 18 – Varför har du hund?
Dag 19 – Ditt mål för 2011


gör första ikväll och tidsinställer även några!

Kommentarer
josefin säger:

haha,sötpetra!

2011-12-15 | 23:21:55
Bloggadress: http://swedbackjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback