dag 04 - andra husdjur i ditt liv

har ju två katter. måns som är äldst som jag fick när jag gick i... trean,fyran kanske? det var typ en överraskning jag fick av mamma och mats en dag när jag kom hem.
och tyra tjatade jag till mig i maj 2010 typ. så jag har egentligen tre bebisar! :) men katterna är mer som allas nu. blir väl kanske så när nu när man har hund, det är ju helt annat! träning, bus, mys och promenader! och katterna bara finns typ :)

ja och sen har jag haft en kanin också som jag fick när jag var 6. men den dog för typ ett år sen.


Kommentarer
Eileme säger:

åh ,jag kommer ihåg din kanin. den bet mej alltid när vi åt pokemonklubbor på ditt rum :(

2011-12-22 | 10:49:51
Bloggadress: http://eeamh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback