you're not the one I knew.

haha, tar ett tag innan jag vänjer mej vid det här. nu när jag skulle logga in och kika läget loggade jag in på den gamla bloggen och undrade hur fan alla dom gamla inläggen hamnade här. är ju nästan så man blir lite orolig ibland!

jag och mamma ligger iallafall i soffan med ost & kex, brasa och massa levande ljus framför idol men det är reklam nu. sen har vi hyrt två filmer vi tänkte kolla på. the last song & the bounty hunter heter dom. men det lär nog sluta med att jag ligger här och kollar själv om jag känner mamma rätt.
förresten ringde pappa förut också, vi bestämde att vi ska fara och ta en pizza på söndag och på fredag efter skolan blir det stan. inte så tokigt! nu är reklamen slut så nu ska vi fortsätta glo. heja olle och geir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback