ser du stjärnan i det blå? ja den lyser för oss två.

fick välja middag idag. hemgjord pizza ♥, ångrar det lite nu när magen nästan är uppe i taket när man ligger ner. äh, det var värt det! lovar.
kom iallafall precis in från catrin som har haft ljusparty. ska börja packa och greja till imorgon. härligt att jag alltid är ute i god tid när det gäller sånt! aja, bäst att sätta igång. puss

blir nog inte mycket bloggande den här veckan men bilder grejerna kommer nån gång jag är hemma igen!



ungefär ett år sen & väldigt vackert
ser ni den, ser ni töjningen?! har planer på att töja igen så småningom :)

Kommentarer
linnea säger:

hahaha! men gud petra, det där var nog den fulaste bild jag sett på mig :D

2010-10-31 | 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback