my insperation and my shining star

är det bara jag som har lyckats få en finne på handen? försökte knäppa kort på den idag för att visa att det verkligen är en finne men mobilkameran ville inte samarbeta idag.

toni har iallafall precis åkt hem. och jag tycker att det är galet hur jag redan kan sakna han så mycket.
appropå stortånageln så fick jag hem en gymnasiekatalog förra veckan. och jag är nog ganska helbestämd på att försöka satsa på hotell & turism programmet. och sedan efter ett år välja inriktningen turism & resor. känns spännande!
och sen har jag även kommit på att jag inte är hemma på halloween, och hur kul tror ni de känns då? inte kul kan jag ju tala om. men jag är ju i göteborg och myser istället då.
och på lördag åker jag, älsklingen & mamma till staaden och virrar, weeei :)



läckra tjejer i repris

p.s
OM PRICK EN VECKA FIRAR JAG 15 ÅR HÄR PÅ JORDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback