jag blir aldrig samma som förut

var på skolan fram till lunch. precis innan jag gick hem var det en föreläsning för alla nior som två tjejer från ett bilsystemteknik(?)gymnasium uppe i lappland höll i. dom gick igenom massa saker, hur skolan var, hur programmet funkade, hur elevhemmet såg ut och vad man kunde göra där till exempel. synd att hotell & turism programmet inte finns där uppe. annars hade jag lätt gått där. det såg så himla mysigt ut!

nu ska jag börja träna till so-provet imorgon och hitta något gott att smaska på.
och så har jag ett nytt minneskort i telefonen så jag ska ladda över en massa ny och fräsch musik som jag tänkte sitta och lyssna på i bilen på väg till göteborg på måndag.
kanske inte har berättat det men på måndag åker jag till göteborg med pappa och bor på hotell, hälsar på farfar & solfrid, shoppar och myser. kommer hem söndagen därpå. ska även få välja min födelsedagspresent i där ;)

nu blire pluggish. hej!



jag saknar en bit och de är du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback