allt jag tog för givet och allt jag tog för gott, var nånting jag bara fick till låns

sitter och kikar på när mamma bakar, det sprätter nötter runt hela köket. snart äre min tur, då ska jag baka pepparkaksmuffins, typ som mjuk pepparkaka fast i muffinsformar och utan ströbröd istället då.
jag har iallafall vart med toni hela helgen, misstänker att jag bara blir kärare och kärare för varje dag som går. love it.
har laddat ner massa mysfilmer och kollat på. och idag efter maten känns det som att jag behöver en promenad. har nämigen lyckats vräka i mej ett helt paket med ost på ungefär en timme. inte för att just de paketet är speciellt stort men det känns ändå inte okej!
måste springa och kissa, pusshöörs!

kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback