I can't find it anymore

irreterad jag blir på blogg.se!
hade skrivit ett fint litet inlägg igår. men tror ni det ploppade upp? NEJ!

aja. imorgon åker jag med mamma till sundsvall och kollar på skolor.
på förmiddan är det västermalm och på eftermiddagen ska vi kika på hedbergska. spännande!
håller på att ladda ner lite låtar så jag kan bränna en skiva vi kan ha i bilen. är ganska less på dom andra nu.

och på söndag åker vi till sundsvall igen! fast då blire julklappshandling osv. felicia hänger på också!

och nästa helg blir det stockholm. hörde med pappa ifall jag inte kunde komma då istället, och det kunde jag!
ska alldeless strax ringa till han och säga att han ska boka flygbiljetter. eftersom jag hatar tåg.

ska gå och städa mitt rum och duscha nu jag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback