HEJ

var ju till stan idag med baby, fanny och jesper. har haft askul! imorse var det bussersättning så vi åkte en såndär våningsbuss och satt längst upp, längst fram. skitläskigt.

aja, jag har iallafall handlat den där lila mjukisdressen från ginatricot jag la upp bilder på för någon vecka sen.

en blus/topp eller vad jag ska kalla det, och ett grått baslinne från jc.

leopardtights och spetstights från bikbok.

tröja från hm.

 

och sen vart det inte så mycket mer. men vet ni vad? jag har för ovanlighetens skull massa pengar kvar och ett presentkort på gina jag hade i väskan men glömde att använda.

haha, brukar vara heelt pank när jag kommer hem från stan annars så jag är rätt stolt över mig själv!

 

 

nu ska jag och toni koka oboy och tina lite lussebullar som vi ska ha framför andra avenyn. jaaaa!

och imorgon tar jag med mig kameran till alby så ni kanske får något att kika på nästa år! HEHE

frågan är ju om jag kommer att komma ihåg att jag har den med..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback