du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut

var i skolan till klockan ett idag. då var det tandläkardags, första gånger på måånga månader jag inte fick skäll. positivt. och när jag låg där i stolen kände jag att urinvägsinfektionen kom smygande, ondare och ondare vart det. kom på sen att jag glömt att ta mina mjölondroppar imorse (speciella droppar från hälsokostbutik som hjälper mot uvi). dom brukar man egentligen inte behöva ta i förebyggande syfte eftersom uvi`n försvinner på en gång när man tar dom såfort man får känningar. men urinvägsinfektion eller inte, jag måste ta dom varje dag hela vintern eftersom jag är så känslig, annars får jag det på en gång. inte okej.

nu har det iallfall gått en timme sen tandläkarn hade i snusket i mun på mig så nu är det dags för kladdkaka och mjölk!
har lite funderingar på att byta hårfärg igen. lessnar vääldigt fort.


är sugen på någon av dom här :)


drog för dagen; Melissa Horn – Hanna

ps. fyra dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback