det har tidvis gått bra

har varit och kollat på skolor i sundsvall idag.
var på västermalm och kollade på frisörprogrammet. skolan var jättefräsch och det verkar vara jättekul att gå det programmet. men det är inget jag skulle vilja jobba som.

sen var vi på hedbergska och kollade på hotell & turism programmet. skolan var gammal och tråkig typ, och det verkade väl inte så jättekul att gå programmet. men det är något jag vill hålla på med sen. haha.

sitter och läser om andra skolor i sundsvall nu där det också finns hotell & turism program.
men jag söker nog till hedbergska ändå. dom tre åren hade ju tydligen gått fort sa dom (det var några treor som informerade) eftersom det hade vart så mycket praktik, studiebesök/resor.


nu ska jag iallafall gå och städa klart rummet som jag inte vart klar med igår.
vi hööörs. Puss


heheee.... blondie var inget för mej vaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback