då var den här julen över.

rätt lyckad julafton. men nästa år tycker jag att vi firar med morbror och sara istället! :)

har fått säsong ett och två av desperate housewifies, en tröja från gina som jag hade önskat mig, en jättefin tavel ram som det står love på (svårt att förklara, visar kanske imorn), presentkort på alla butiker i ånge, presentkort på gina, presentkort på ikea, asmysiga sockar, en likadan kofta som jag redan hade (ska antagligen byta den) + kameran från pappa som jag fick som tidig julklapp och massa pieces-trosor och nagelgrejs.

så på tisdag blir det nog mellandagsrea och göra av med lite slantar och presentkort!

nu ska jag fortsätta att vara social med toni i telefon. puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback